Friday, March 4, 2011

Yard sale igen

Imorgon har vi då yard sale igen i Agoura Hills. Klockan sju börjar vi så det blir en tidig morgon! Hoppas vi får sålt en massa, måste ju bli av med allt!
Min sadel kommer att sälja på eBay, det är fortfarande två dar kvar men minimipriset är nått så det är ju bra. Hade velat ha mer för den, men jag tar det jag får. Sen så ska Irene och Brad köpa en cykel och en spegel och Tina ska kanske köpa vår teve. Sakta men säkert...
Hundarna ligger här bredvid mig och sover, A är ute och svirar, hans kompis har födelsedagsfest. Vi ska upp tigit i morron som sagt, måste kliva upp ungefär halv sex! Men det är ok.
Annars har det inte hänt så mycket, jag och A hade frukost med vår 85-årige granne imorse vars partner gick bort för ungefär två månader sen. Sen har jag jobbat och det är väl ungefär det som hänt idag.
Ska nu ta en dusch så jag slipper göra det så tidigt imorron och så ska jag koka te och kolla igenom det sista som vi bör ta med oss...

No comments: