Saturday, March 12, 2011

Lördag kväll

Sista yard salen hade vi idag! Klev upp klockan fem i morse och gjorde oss i ordning och drog till Agoura Hills. Danielle kunde inte komma idag pga jobb men hennes kille Matt kom. Det började inte alls bra och jag tänkte att usch då, det här kommer inte alls att gå idag, men vi sålde faktiskt väldigt mycket och fick mest pengar idag utav alla dagar - inte för att det är mycket för vi säljer ju allt jättebilligt, men lite pengar blev det ju ialla fall. Resten gav vi till Goodwill så vi tog inte med nåt hem alls.
Ska iväg till A's kompis Brendons hus ikväll, hans flickvän fyller år. Ärligt talat vill jag bara stanna hemma och kolla teve men men...Jobbar några timmar imorgon men har annars inga planer, skulle behöva klippa mig men jag har svårt att komma till skott.
Well well...Har annars inte så mycket att förtälja, måste nog käka nåt innan vi drar, det lär inte finnas något att äta för min del hos Brendon.

No comments: