Wednesday, March 9, 2011

Rabiestest

Fick kallsvettningar igår då A pratade med veterinären och de sa att det tar 30 dagar för rabies testen att komma tillbaka - innan har vi fått höra 2-3 veckor. A ringde till labbet i Kansas och fick lugnande besked, de senaste månaderna har det tagit ungefär två till tre veckor att få svaret på testet. Så det är bara att hoppas att allt går som det skall, vi åker ju som sagt den 12:e och är ute ganska sent men förhoppningsvis så hinner vi. Annars blir det till att A får stanna lite längre och så får vi fundera ut en lösning. Men jag sa till honom att hädanefter måste vi se till att göra saker i tid!
Träffade Ali och Malin för Veggie Grill, det är sannerligen nåt jag kommer att sakna i Sverige. Jag kommer att sakna mina vänner, vädret, all vegansk mat man kan finna överallt, daiya ost, So Delicious kokosnötsglass....
Idag lyser solen och det verkar vara riktigt varmt idag. Jag ska fortsätta röja lite i lyan och det är väl mina planer...

No comments: