Tuesday, March 29, 2011

Något lättare idag

Idag har varit en bättre dag - jag har kunnat titta på bilder utan att brista ut i gråt. Men jag är fortfarande ledsen över att en hund som hade så mycket liv i sig lämnade oss. Han som senast kvällen innan han dog morrade åt Ashlee, som ville leka med Snuggles och som var så glad över att få följa med på promenad.
Familjemedlemmar sörjer man, även hundar räknas dit. Det är kanske tråkigt att läsa om, men jag måste ventilera. Jag har sagt det förr, säger det igen: det kommer ta ett tag att komma över det här. Speciellt då allt var bra en vecka innan han dog och jag hade räknat med att behålla min lilla Toby åtminstone ett par år till. Han var så speciell, en sån liten karaktär. Alla älskade honom men alla var också rädda för honom för han hade ett sånt temperament!

Packat en del idag, skulle åkt till Ross och kollat på resväskor för vi ska ta två resväskor var, men vi blev lata och nu är Ashlees vän David här. Skickade tillbaka en makeup case jag beställt som var alldeles för liten, ryms ju inget i den, men det var mitt fel att jag inte läste hur stor den var utan bara tog för givet att den var lika stor som den jag har nu.
Har ätit pizza och kollar på Prison Break, det är väl det jag kommer att göra ikväll.

No comments: