Monday, February 28, 2011

Stress


This is Cash, we've been babysitting him and his sister Muffin while their parents were in Chicago.
Ja lite stressigt är det - har massor kvar att sälja, att organisera, packa etc. Tiden går så fort och vi har massor att göra. Vet inte heller hur vi ska resa från Stockholm till Gällivare, förmodligen blir det flyg till Luleå för det är billigast. Ännu inget svar om Irving, doktorn verkar kunna ge med sig och sedan säger han "Du kan ju skaffa en annan hund i Sverige." Han fattar det inte, klart jag kan men det är Irving jag vill ha och som jag tagit hand om de senaste åren. Han ser mig som sin person och kommer att vara jätteledsen om jag åker utan honom.
Min sadel har inte sålt på eBay heller, så jag har satt ut den igen. Fick sålt ett par rollerblades som jag fick en gång i tiden så det var ju bra, men har som sagt " a ton of shit to get rid off."
Ska jobba nu så vi hörs igen...

No comments: