Monday, March 28, 2011

Måndag

Det var en mycket trevlig kväll med god mat och goda vänner. Jag tror inte jag fattat ännu att vi ska flytta och nu är det bara två veckor kvar. Folk säger att vi kan ju alltid komma tillbaka om det inte funkar, men det känns som att vi inte gör det, this is it. Och det känns helt OK. Jag har inte varit redo innan men är det nu, nu ska bara allt fixas och packas. Jag hoppas, hoppas, hoppas att rabiestesterna kommer denna vecka. Vet inte vad vi gör om de inte hinner komma i tid, eller det vet jag ju men det känns inte som ett kul alternativ. Ashlee måste stanna i så fall och vänta, alternativt ta ny spruta och test om de inte visar nog med antikroppar. Men förhoppningsvis blir det inte så!
Fortfarande mulet och trist väder, det hinner kanske inte bli så varmt innan vi flyttar. Jag kommer att sakna solen och värmen när vi flyttar, det är ett som är säkert. Jag älskar när det är varmt och skönt, och jag fryser dessutom så lätt.

No comments: