Friday, July 30, 2010

Styvdottern åker hem

Idag åker B hem till Frankrike. Hennes nästan fem månader långa äventyr i Amerika är snart över, bara en flygresa kvar. Hon spenderade drygt två veckor här med oss, och det har varit jättetrevligt. Hon är ju 13 år nu, tänk det var ju nyss man själv var den åldern, ialla fall känns det som så. Det är lite tomt, hon är en himla rar och snäll tjej. Jag skulle följt med men sen kom vi på att sist jag följde med så fick jag inte följa med efter security så vi bestämde att jag stannar hemma.

Åkte hem till Ali igår och fick en snabblektion i att göra smycken, ska ju åka ner till downtown imorgon och köpa grejer så jag kan börja tillverka egan. Har velat lära mig silversmede länge men jag får väl börja med detta.
Annars blir det en lugn helg, ska kanske kolla på "Salt" med A, och har ridlektion på söndag - annars har jag inga planer.

No comments: