Monday, July 12, 2010

Måndag



Tog en hike med MS idag, det var skönt, har inte hikat i Runyon Canyon på flera år. Man ser alltid en massa roliga människor, idag såg jag the Dogwhisperer där. Men jag menar inte att kändisar är de som är roliga, utan man ser alltid en massa karaktärer. Borde egentligen sitta på en sten och anteckna allt man ser..:)
Kollar på en ny tvserie som heter Rizzoli and Isles, skriven av en av mina favvo författare i polisgenren, Tess Gerritsen. Hittills är den helt ok.
A kommer hem i övermorgon så jag har hållt på att städa, är ännu inte klar men på g. Jag bakade förresten cupcakes igår som inte blev så jäkla goda, men Alis föräldrar tyckte om dem och vill ha receptet - jag gav det mesta åt Ali för annars äter jag ju upp allt. Ja, goda saker är till för att ätas, men jag äter upp allt på en gång. Lite tragiskt att jag inte kan ha godsaker hemma...

No comments: