Saturday, July 24, 2010

Lördag hela veckan

Trött är jag.. I förrgår vaknade jag tre på natten och somnade om ungefär halv sex, fast sen ringde alarmet klockan sju. Så jag kan ju säga att jag sov gott i natt, men jag är lite slö just nu... A och B ska träffa en av hans vänner för en pizza om en timme, jag stannar hemma. Skönt att bara ta det lugnt, jag har ju varit ensam med styvdottern hela veckan och det har varit trevligt, så himla mycket har vi inte gjort, men man blir trött ialla fall.. Käkade på Veggie Grill i torsdags, det hade fundraiser för ARME så vi plus Inger och Ali var där. De har ofta fundraisers då de ger 50% till organisationen.
Hade lektion igår och jag har minsann ont i benen än, vi tränade mycket på sitting trot, vilket är skitjobbigt! Men det är bara att träna på. Jag börjar få tillbaka min sits sakta men säkert.
På kvällen var jag med Ali på The Mint och tittade/lyssnade på David and Devine, de är jättebra. Såg även en grabb som var så lik min svenska vän Jocke, ganska läskigt faktiskt.

Min söta styvdotter får en puss av Snuggles.

Karin och polare kommer om nån vecka och vi har bokat in en resa till vegas, Julie som är Karins vän, har bokat en timeshare på stripen så det kan säkert bli kul. Det är några år sen jag var i Vegas sist. Ja, sist jag var i det området var jag i Henderson utanför Vegas och det är fem år sen. Kommer att bli skoj, vi blir sex eller sju stycken totalt.
Dessa från Sweet and Sara älskar jag...

Det är marshmallows med kokosnöt. Gudomliga!

No comments: