Sunday, August 1, 2010

Pärlor och salt


Jobbade, åkte ner till Downtown med Irene och handlade saker till att göra smycken - det finns ju hur mycket som helst i DT, både det ena och det andra. Hittade ialla fall en massa saker och så en massa saker som jag insett att jag inte gillar- varför lyckas man alltid med det? Har gjort ett par armband, ska fota och visa när jag gjort lite fler saker. Inser att jag gillar lite större pärlor, så jag måste inhandla det istället. Det är kul ialla fall, "min nya hobby." Törs jag erkänna att jag och Ali också åkte en sväng för att komplettera samlingen...
Red lektion idag och sen red jag en häst som heter Taps barbacka, behöver träna sitsen men ajaj det känns i benen. Var på bio idag med A, vi såg Salt, filmen med Angelina Jolie. Jag tyckte den var OK, hon är ju en jädra aktion skådis.
Nu ska jag läsa lite och så lägga mig...

No comments: