Friday, July 2, 2010

Fredag kväll yo

Har en stilla hemmakväll med alla djuren, var till Trader Joe's och handlade lite mat plus deras Jelly beans som jag är helt galen i. De är så himla goda!!
Har bytt box till Dimas, den han har nu är skitstor, love it! Större än mitt vardagsrum och han har utsikt över båda arenorna och alla går förbi honom så han får mycket uppmärksamhet. Red i morse, det gick jättebra och Dimas var så duktig så. Provade ju en hoppsadel som Eva skulle sälja men den passade tyvärr inte. Så det är bara att leta vidare. Jag letade ganska länge innan jag hittade min dressyrsadel, men så hittade jag ju en jättebra också.
I helgen är det Fourth of July, vet inte om det händer så mycket faktiskt. Jag och Ali pratade om att grilla, men om jag ska vara ärlig känner jag inte för att göra nåt alls. Fast grilla kan ju vara kul förstås.
Har lilla katten Solo hos mig, var till veterinären med henne och hon har fått medicin. Hon är så himla rar och snäll, den här lilla tjejen förtjänar verkligen ett gott liv efter allt hon måste varit med om i sitt liv. (Alla djur förtjänar ett bra liv!)
Nu ska jag fortsätta läsa i min bok.

No comments: