Monday, July 26, 2010

Ack så skönt, slumra in...

Fattar inte varför jag sover så dåligt om nätterna, men det gör jag. Blä. Inte kul. Red igår och idag, hoppade lite och upprepade vad vi gjorde på lektionen i fredags, det gick ganska bra faktiskt. Imorgon rider Malin, och jag blir lite ledsen att jag inte skall till stallet. Men jag tror jag tar Irving på en hike istället.
Tog B till Michael's igår och köpte en liten uggla i fejksilver och en kedja, som jag gjorde ett halsband av. Och jag har ju länge länge velat göra smycken så jag ska lära mig det. Irene var också sugen på det så vi ska ta oss ned till Downtown i helgen och handla saker att göra smycken med. Skoj skoj! Behöver kreativa saker i livet, det gör mig glad!

Har tänkt mycket på the past senaste dagarna, jag vet inte varför jag blir så nedstämd ibland och tänker tillbaka på livet och inser att åren som gått aldrig kommer mer igen. Jag hade definitivt levt mitt liv annorlunda om jag kunnat leva om det. Inte varit så dum vissa gånger, inte så snäll andra, och gjort helt andra val många gånger. Oh well. Livet är vad vi gör det till. På det stora hela är jag ganska lycklig, det är klart, några miljoner hade gjort det hela mycket lättare, helt klart. Jag hade kunnat öppna upp ett sanctuary till exempel.
Men på tal om det här med att vara lycklig, jag kan ialla fall säga att jag mår så mycket bättre av motion, och jag ska även lära mig att meditera, det tror jag kan vara jättebra. Bara få bort all stress ur skallen...
Anyway...Ska fortsätta läsa lite och sen lägga mig...Gonatti!

No comments: