Wednesday, July 7, 2010

Rysare och snacks

SOLO ---------------->

Ingen träning idag - kände mig lite krasslig igår men bättre idag, dock lite trött så jag bestämde mig för att ta det lugnt. Det blir lite Netflix och mys med hundarna.
Har varit trist väder senaste dagarna, tom lite duggregn. Men nu verkar det bli fint väder igen. har varit skönt med lite svalare väder, även om jag verkligen älskar solen! Det kan man inte tro, blekfis som jag är.
Funderar på om jag ska läsa till en B.A istället för en A.A som jag först tänkte. Jag hade sett fram emot en lugn termin men tänker hela tiden på att det är bättre att ha en Bachleor's istället för bara en Associate Degree. Det är ju den där jäkla matten som ställer till det... Jag klarade det denna terminen men det var knappt. Inte mitt bästa ämne, och inget som jag har intresse av att lära mig heller. Antingen är man intresserad av matte eller så är man inte, och jag är definitivt INTE intresserad. Har signat upp för matte ialla fall utifall att jag bestämmer mig för att läsa till en B.A så jag inte spiller tid. Ibland kan jag önska att jag börjat plugga tidigare, men jag antar att allt har sin tid. Det var väl inte dags för mig antar jag.
Kan heller inte bestämma mig för om jag ska åka hem till julen, hem till Sverige alltså. Om jag inte gör det tar jag ut semestern i pengar, men det är klart att det är skönt att fira jul med mammsen och pappsen och brollo. När jag firar julen här så firar jag den inte direkt, finns ingen anledning känns det som. Sist firade jag och A den ensamma, gjorde inget alls. Men julen ligger ju långt fram i tiden så jag hinner ju fundera...

Ska kolla film nu, Tell-Tale.



No comments: