Tuesday, July 13, 2010

Home alone -sista kvällen

Ja imorgon kommer då A tillbaka, med dottern i släptåg eftersom hon åker tillbaka till Frankrike den 31:a. De har varit i Oregon i fyra månader, för dottern har gått skola där. Dottern i släptåg - låter det elakt?? Jag menar det inte elakt, men det kanske låter lite konstigt. Oh well. Ialla fall. De har varit borta fyra månader vilket innebär att jag levt ensam med alla djuren ganska länge och vant mig vid att vara själv; har mina egna regler, min egen röra, min egen oröra (!) och kunnat göra preeeecis som jag velat i fyra långa, korta månader. Få se hur det blir att dela liv med någon/några igen.

När jag var i stallet efter nio i morse var det redan varmt. Man kan inte rida mitt på dagen när det är så varmt, för man orkar ingenting. Men jag och Dimas hade en bra ritt, provade en hoppsadel som jag inte är helt säker på. Ska rida i den igen.

Sprang med MS efter jobbet, det var också varmt och jag höll på att svettas ihjäl efteråt. Varm dag som sagt, det var 86 när vi sprang vid sex, halv sju ikväll...

Anyway..Ska fortsätta städa nu så det är rent och fint imorron!

No comments: