Saturday, July 17, 2010

Hett som i helvete!

Oj vad vi har det hett här! Det är nog kring 40 grader skulle jag tro. Innan jag ens ridit på morgonen är jag dyblöt i svett.
A och B (haha, A och B) kom häromdagen, allt är bra, dottern är ju himla snäll och söt, tycker om att rida så hon fick rida en liten ponny som heter Murphy häromdagen. Det var väl inte alldeles lätt eftersom Murphy är ganska svår att få igång, och speciellt om man inte kan rida.
Hade lunch med Ali idag igen på Veggie Grill, det var ett litet tag sen så det var dags. Frossade även i morotskaka, oftast orkar vi inte efterrätt men idag kände jag att det måste bli efterrätt, vare sig jag orkar eller inte! Mums!
Joggade igår kväll, det är ju ganska jobbigt när det är hett men jag gjorde det ganska sent så det var ok. Ska nog ta mig en tur ikväll igen. Det är stallparty men jag pallar inte gå..Var på biblioteket och lånade en massa böcker så jag vill helst stanna hemma och läsa...Mmm, partydagarna är verkligen över!

Här kommer ett par bilder från fundraisern häromveckan..


Barnen från Special Spirit

Maria och Caroline

No comments: