Tuesday, July 6, 2010

Goafton

En chihuahua ligger på min mage - det är ju mjukt och skönt - den andra försoker pluffa till i sin säng så det blir bekvämt. Jag kollar på Julie& Julia, helt ok film faktiskt, man blir bara så sugen på mat. Jag gjorde en pizza (banan, curry, ananas) och det blev mumsigt.
Helgen var lugn, det var ju fjärde juli(nationaldagen) i söndags men jag tog det lugnt, gjorde inte ett skvatt. Hade ingen lust att göra nåt så jag var hemma med alla djuren. Tina kom förbi och vi tvättade Solo -katten - hon var väldigt smutsig, men det är ju ÅR av smuts som hade grott in så det är ju inte så undra på. Nu mår hon ialla fall mycket bättre, medicinerna hjälper och hon har mer energi och har gått upp lite i vikt. Jag ska lägga upp några bilder på henne imorgon, är för lat för att göra det nu.
Kollade film och käkade Poquito Mas med Ali igår, annars var dagen väldigt lugn.
Doktorn har anställt en seriemördare så om jag inte bloggar mer så vet ni vad det beror på och var ni ska leta. Orange hår har han, och lysande ögon och han heter Al.
Var på gymet för första gången på ett år tror jag, men kände mig lite kass idag så det blev inget joggande ikväll. Har tryckt i mig halspastiller och te så det känns bättre.

No comments: