Tuesday, June 29, 2010

Tisdag 29 juni


Det var fundraiser på stallet i lördags, jag köpte en spikmatta på silent auktion och hade bjudit på några saker till men vann dem inte. Men jag är jätte-exalterad över spikmattan! Provade den igår en stund, ska prova den ikväll igen.
Jobbar klockan tio idag, vilket är om en och en halv timma, ska röja upp lite här hemma och dricka kaffe och ringa runt lite till veterinärer. Min vän Tina ringde mig om en katt som hon sett i sin bakgård, vi är inte säkra på om det är en tumör han har på sin rygg eller om det är pälsen som klumpat ihop. Vi hade tänkt ge henne ett bad, men det är ett jobb för en veterinär, så illa är det. Dessutom går hon lite konstigt, vinglar till ibland.
Lilla Sam, kattungen jag hittade, dog i går morse och det är allt jag orkar säga om det.

Var på L.A. Press Club Awards i söndags, Anderson Cooper fick ett pris som utdelades av Sean Penn och Arnold Schwartzenegger öppnade galan. Vår skoltidning fick första pris som bästa skoltidning. Vi vann i alla tre college kategorier!
På tal om det, kolla in min hemsida som nu är klar.
Ska och kolla på en hoppsadel idag med, hoppas den passar...

No comments: