Thursday, September 25, 2008

Säg hej till publiken!

Igår hade jag en stressig dag, fast en bra stressig dag. Ni vet, det finns dåliga stressiga dagar, och bra stressiga dagar och igår var det en bra stressig dag. ( Vad lustigt ordet 'stressig' ser ut om man tittar på det länge...) Mina måndagar och onsdagar kommer framöver att vara så. Jag skulle egentligen åkt till stallet men var alldeles för trött så jag sov lite längre. Upp och jobba, sen mitt i allt åka iväg till skolan för möte med skoltidningen, sen tillbaka för att jäkta till Sherman Oaks och till Pasadena, hem, och iväg till skolan igen för klass. Efter klassen hjälpte jag till med att korrekturläsa tidningen.
Ja skoltidningen ja! Känns jättekul och spännande, mitt första inlägg kommer att vara om skolpjäsen som jag skall gå och titta på nästa vecka.

Var till tandläkaren och gjorde en rotfyllning häromdagen. Gjorde inte ont alls och jag har inte heller ont nu, tack och lov.
Nu, ladies and gentlemen, ska jag röja upp lite och så plugga innan jag börjar jåppa!

3 comments:

rewdboy said...

jao!
av nån anledning så har jag en markering i min kalender att du fyller år idag.

om det är så: CONGRATS!

Gunilla said...

Usch ja,rotfyllning.......jag gjorde en forra aret och det gjorde inte ont,men de holl pa sa lange att jag trodde aldrig att de skulle sluta! Dyrt var det ju forstas!Men skont att bli av med tandvarken,eller hur?

Kul att du ska jobba pa skoltidningen! Vad snabbt du kom in med den foten!
Och ja...grattis pa din fodelsdag!Hoppas att det blir manga presenter och tartor, ha ha..Manga kramar

Swedeheart said...

tack tack!