Sunday, September 7, 2008

Jag stadar och jag ater som en vettvilling!

Vi har rensat i vårt lilla forråd och slangt hur många påsar som helst med grejer och det varsta ar att det finns annu mycket att gå igenom. Hittade aven en massa gamal foton som jag gått igenom och skrattat åt. Men mest slangt en massa skit som jag nån gång bestamt att det var bra att spara " utifall att man nån gång behover det".
A har åkt till Simon och jag ska hoppa i plurret och simma lite for jag ar så jadra matt efter att ha tryckt i mig ungefar allt jag kunnat hitta i kylskåp och skafferi.
Av nån anledning kommer jag att tanka på vad jag en gång for ungefar tjugo år sen horde någon saga i ett komediprogram på radion ( och detta utropar man med skorrande "r"):
DEN MEST AGGRESSIVA GRONSAKEN AR MOROTEN!!!
Bara så att ni vet!

4 comments:

yoakeem said...

Eller är det RödBETTan? Sexigast kanske är potaTISSEn?

yoakeem said...

Jag drömde om dig inatt. Du och Lars (tror jag att det var) hade satt upp en psykedelisk show där ni spexade med coola förkläden. det var i L.A. och vi kom dit för att titta. Så nu undrar jag: När har ni premiär på showen?

rewdboy said...

idag har jag på mig en snygg tisha som jag fått av dig. coolt va?

Swedeheart said...

ja det ar coolt!!