Sunday, September 28, 2008

Beslut

Var och volonterade på en tävling for special athletes, dvs barn ( och några vuxna ) som har något slags handikapp. Nåja, så mycket volonterade blev det inte för det fanns så många volontärer, men tanken var ju god. Kul var det ialla fall att se alla dessa stolta atleter som var så himla duktiga, plus att jag träffade flera av mina vänner som flyttat från stallet och som jag inte ser lika ofta.

Jag har nu bestämt mig för att flytta jag med. Tanken har funnits där ett tag, men det är inte lika lätt för mig att flytta eftersom M, ägaren av stallet, ger mig så mycket hjälp i stallet. Dels måste Demon få en lugnande spruta när han blir skodd som M ger, och sen så ger han mig mycket bra tips nar jag rider. Plus då att herr Demon inte är en lätt häst att transportera.

Men nu är det f-n i mig nog. Ytterligare en tjej blev så gott som utsparkad idag! Kan inte ha den här negativa energin i mitt liv längre, har haft nog med ilska och psykopater i mitt liv. Vet inte när jag flyttar för stallet dit jag vill flytta Demon är fullt, men snart.

Känns som ett bra beslut.

Vi har det hett hett hett!

No comments: