Monday, June 21, 2010

Hello week

<---------------Dimas och stallpolaren


Jag joggade faktiskt ikväll - ja det är ganska fantastiskt, minns inte när jag gjorde det sist. Det gick ganska bra, jag orkade ganska mycket faktiskt.
Imorron ska jag och kolla på Sex and the City, har hört att den inte är så bra, men det är en film jag vill se på bio ialla fall.
Sitter och kolla på äkta trashteve, "Real Housewives of New Jersey." Kan inte låta bli, kan inte slita mig från alla dessa Real Housewives.
Jag var ju ledig torsdag och fredag, det var hur skönt som helst, passade på att sova ut, Ali kom förbi och badade i poolen, jag red och hade det härligt i sommarvärmen. I lördags hade jag BBQ, himla trevligt med mycket god mat - gjorde en underbart god dressing av vegenaise och cajunkryddor, den blev bara godare och godare ju längre den stod, så det är ett tips!
I söndags hade jag hopplektion, himla kul fast jag inte ser mycket ut för världen, har ju inte hoppat speciellt mycket i mina dar men det är väldans kul.
Nej nu ska jag gå och lägga mig...

No comments: