Friday, June 11, 2010

Happy Friday


Igår tog jag ett par öl med Ali, åt middag och filosoferade om livet. Mycket som pågår i mitt liv just nu, vem vet hur det ser ut om bara några månader?
Imorgon gifter sig som sagt Irene och Brad, och jag och Tina åker tidigt till Hermosa Beach eftersom jag ska sminka henne. Det kommer att bli skoj. De gifter sig i någons hus och ungefär 65 pers kommer så det är ganska stort bröllop.
Jag och några vänner hade tänkt åka skrillor ikväll men det var inte öppet idag så det blir inget. Funderar på om vi ska göra nåt annat, men jag skulle behöva städa och dessutom är jag ju inte hemma på hela dagen imorron så jag får dåligt samvete att jag inte är med hundarna.
Vill gå och titta på A-Team på bio, endast för att Bradley Cooper är med - han är ju så snygg! Vi ska gå med brudarna och kolla Sex and the City, har inte sett den ännu, men det blir kul när vi väl går. När jag har skola blir det sällan bio för jag har dåligt samvete om jag inte pluggar. Vilket jag iofs ända inte gör haha.
Ha en bra dag!!

No comments: