Friday, June 25, 2010

Äntligen fredag

Ska strax iväg och käka på Veggie Grill och sen kolla på Män som hatar kvinnor. Har läst alla Stieg Larsson böcker och de var ju fantastiska, tycker det är kul att kolla svenska filmer när man är i USA, det är lite speciellt.
Igår kom några kompisar på besök, vi grillade och firade Theresa som bor i Boston numera. Det var trevligt och GOTT! Skulle ju joggat ikväll men hinner inte. vet inte om jag hinner i morgon, jobbar ju några timmar på morgonen och sen är det fundraiser på stallet på kvällen, vet inte om Eva behöver mig eller om jag går dit som gäst.

Två av kattungarna som jag hittade har nya hem och en är kvar, tog honom till veterinären idag och han har fått antibiotika. Han stannar hos Alisa, men jag ska hämta hit honom i morgon för han är så ensam där. Ska vaccinera min katt imorgon och behåller lillkatten i badrummet en dag så han får lugn och ro men ända har sällskap. Han är så liten och ynklig, ryms i min hand. Så söt så söt.
Nej nu ska jag bättra på maken lite och dra iväg, ska träffa Ali snart.
Trevlig helg!

No comments: