Thursday, June 17, 2010

En ledig torsdag

Gomorron gomorron!
Nu är the back room ialla fall färdigstädat -kan säga att det är så skönt att allt är organiserat. Har velat göra det i flera månader -om inte år- men inte haft tid och lust. Nu är det gjort ialla fall!
Ligger i sängen och dricker kaffe, ska upp och jobba om några minuter, men de åker bort idag så jag har ledigt så gott som hela dagen plus imorgon -såvida de inte kommer tillbaka tidigare, vilket de gjort de senaste två gångerna som de åkt bort. Hoppas hoppas att de stannar borta...Behöver vara lite ledig! Ska kanske ha en bbq på lördag.
Har inte hänt så mycket, jag har jobbat och det är i princip allt jag gjort. Idag ska jag iväg till stallet och rida och hjälpa Eva med sin fundraiser som hon har nästa helg - mycket som ska göras innan dess.
Kanske köper färg och målar ena köksväggen, det har jag funderat på ett tag...Lemongrass tänkte jag.

No comments: