Sunday, June 13, 2010

Elva en söndagkvälll


Söndag kväll, jag kollar på teve och slöar - njuter av det faktum att jag inte behöver plugga - kan inte säga det ofta nog!
Irenes och Brads bröllop var mycket trevligt, jag och Tina åkte ner tidigt eftersom jag gjorde hennes smink och hjälpte med hår. Det var mycket trevligt och vackert, väldigt lyckat bröllop med trevliga gäster och god mat.
Var till stallet, hovis kom och tittade på Dimas hovar och de såg bra ut. Och han har varit "sound" flera dagar så nu kan han bli riden igen. Tog Oreo till veterinären för att ta bort stygnen - nu är han redo för ett eget hem! Han är så himla go och glad, den där lilla vovven, så himla söt. Ska ladda ner bilder och visa hur söt han är.
Rensar i "the back rooom" och det är så mycket - det tar tid, jag ser ut som en hoarder eftersom jag drar ut allt i vardagsrummet för att verkligen kunna rensa allt. Flera års grejer..det tar tid att rensa.
Nej, jag måste gå och knoppa nu alltså...zzz

No comments: