Monday, June 7, 2010

Oreo och smink och sol


Fick ju ta in lille Oreo till veterinären idag igen - stygnen hade gått upp.
Var till Maria där Irene för tillfället bor, och gjorde Irenes makeup, hon ska ju gifta sig på lördag, så vi gjorde en testmakeup som hon blev nöjd med. Blev även bjuden på middag och ett glas vin - gott.
Helt underbart väder här, jag älskar verkligen solen, den gör mig glad. Funderar på att ta en hike eller kanske tom springa imorgon, blir så dåligt med motion då man går skola för man har verkligen inte tid. Så nu har jag ju tänkt komma igång med det!



Usch har gått och blivit tokig i So Delicious glass, kan inte sluta äta den. Har aldrig varit mycket för glass, men sen jag upptäckte dessa kan jag inte sluta äta dem! Jag menar de som har coconut almond, helt fantastiskt goda! (Och veganska!!)

Nej nu ska jag gå och lägga mig. Snuggles sover här på min axel, jättegulligt.

No comments: