Wednesday, March 21, 2012

Mer smink

Nu har jag beställt mineralpuder från Idun Minerals. Har hört en massa bra om dem och jag är nyfiken så jag beställde precis. Jag använder ofta Bare Minerals och tycker att det är en suverän foundation men det är ju alltid roligt att prova annat.
Har fortfarande väldigt lite röst så jag ska verkligen göra mitt bästa att inte prata så mycket för det här börjar bli riktigt jobbigt. Men det är svårt att jobba utan att prata men idag jobbar jag bara tre timmar så det är ju bra för röstens del. Det kliar i mig att få börja motionera men det är inte så bra när halsen känns torr. Inte ont, men torr.
Pigan och pappa är ute med pulkan, eller hon somnade så pappa promenerar med henne i vagnen. Hon sover alltid bäst när hon får sova ute så det är skönt att förkylningen är borta.
Kollade The Walking Dead igår och nu får man vänta tills hösten innan nya avsnitt kommer - gahh! Tycker verkligen att det är en bra serie, helt i min smak. När Ashlee föreslog att jag skulle börja kolla på den fnyste jag bara för jag gillar inte zombies, men Walking Dead är mer än bara zombies, dessutom är den trovärdig - ja, tänka sig, en film om zombies!

No comments: