Thursday, March 15, 2012

Hello gorgeous

Jag är fortfarande lite förkyld och väldigt hes men det börjar bli bättre. Pigan är också mycket bättre, inte lika snorig och inte så hostig - skönt.
Jobbar 12-16 idag, har en sminkning inbokad kl 12 men annars lär det bli ganska lugnt med bara varu-upplockning.
Jag funderar hit och dit hur jag skall göra med min framtid, var vi ska bo...Det finns för-och nackdelar med allt. Naturligtvis vill jag helst av allt tillbaka till L.A. men det känns inte som det bästa alternativet just nu, tyvärr. I Malmberget finns mina föräldrar och mycket hjälp. I Stockholm finns det mer att göra men då är det det där med boende...Leta andrahandsboende känns inte så där jättekul eller lockande. Många dagar ångrar jag verkligen att vi flyttade, samtidigt som det varit det bästa för oss på många sätt och vis. Sjukvården, barnomsorg etc. Sen saknar jag ju vädret och alla mina vänner i L.A., när vi var där var det ju som att komma hem och det kändes jättekonstigt att vi skulle åka därifrån. Det var underbart att träffa alla och få gå på promenad med Irving och Stella igen (ja, jag kräver inte mycket för att vara lycklig!).
Men som sagt, jag har en hel del funderande att göra...Inte helt lätt.

No comments: