Tuesday, June 30, 2009

Joppeidi hej da

Har sovit sa himla dåligt senaste nätterna, i morse har jag vaknat strax efter fyra!
Lite stressad över saker, bla över Demon och att jag inte trivs i mitt stall men har svårt att flytta eftersom a) Demon är supersvår/totalt omöjlig att lasta b) han inte kan ridas över till ett annat stall pga hans hov. Men jag ringde den nya hovslagaren och lämnade meddelande, förhoppningsvis kan han göra corrective shoeing så Demon kan bli riden. Jag måste faktiskt flytta, inte pga att jag avskyr flera personer i stallet, men för att Malin som rider honom två dar i veckan - då han är frisk - inte kommer att hinna rida i höst da hon går skola fem dar i veckan. Jag kommer ju själv inte att ha så mkt tid, så jag behöver verkligegn hjälp.
Sen så är mitt Visa kort borta som mamma skickade, antingen har vi råkat slänga det av misstag då det låg i ett kuvert som mamma skickade det i, eller så ligger det nånstans, jag vet bara inte var. Jag behöver ju egentligen det då jag checkar in nästa vecka, men det går säkert bra med passet också, hoppas jag ialla fall.
A's kusin kom igår, ska leta jobb och bostad här så vi har besök ett tag.
I söndags var jag med MS på fundraiser för Special Spirit som ordnar ridlektioner för autistiska barn, det var skoj! Igår var vi och prommade vid Hollywoodskylten och ska göra det ikväll med. Skönt!

No comments: