Friday, July 3, 2009

Third of July

Nu är sommaren verkligen här med varma, varma dagar som jag bara älskar! Love love love värmen!
Har varit ledig idag för det är 4th of July i morgon. Superskönt med en extra ledig dag fast jag bara jobbar två dagar till innan det bär av till Sverige. Jag vaknade sent - för att vara mig - klockan nio och åkte iväg och red Handsome. Han är så himla söt och fin den där hästen! Jag bara skrattade för mig själv (som en galning, jag vet!)när jag galopperade fram på honom. Hans galopp är liksom så gullig.
Sen bar det iväg till mitt stall där jag longerade Demon och gav honom ett bad och sen promenerade jag med Tawni och hon fick också ett bad, det är nog skönt så här i hettan. Sen kom jag hem och lade mig vid poolen och drack ett par Coronas. Hur härligt är inte livet då?
Har prommat med MS nästan varje kväll denna vecka och ikväll var jag och käkade indiskt med några tjejkompisar, mycket trevligt. Och gott!
A är med polare och tar nån öl, själv ska jag lägga mig ner och läsa.Imorron ska jag rida Irish för första gången. Kul!

No comments: