Saturday, June 20, 2009

Glad midsommar

Hade en mycket trevlig dag igår. Vi grillade hos Lars och sedan begav vi oss iväg till Hollywood och mötte upp med Jocke, Jonas, Pejvan och Magnus. Vi träffades på La Cantina och begav oss sedan till Citizen Smith där vi satt och pratade och hade det trevligt.
Idag är det tänkt att vi ska ha picknick, men vädret ser inte så lovande ut just nu så vi får se om det blir ändrade planer. Jag måste hur some helst iväg på Trader Joe's och inhandla lite saker, Ashlee och hundarna ligger och sover. Jag har alltid svårt för att sova och speciellt om jag varit ut så jag vaknade halv åtta i morse trots att jag gick och lade mig vid tre eller så....kommer antagligen att vilja ha en tupplur senare, får se om det finns tid till det.
Ska koka lite te och äta (soy)yoghurt och granola.

No comments: