Tuesday, June 23, 2009

Trevlig helg, trevligt sällskap

Hade en mycket trevlig helg. På lördagen åt vi midsommar middag här och även Simon, Donna och lille Max kom över. Var lite seg på söndagen så jag följde inte med på shoppingstråt men däremot träffades vi senare en sväng på Hollywood Boulevard och åt senare middag på Velvet Margarita och gick på Cat and the Fiddle en sväng. Igår tog vi oss till Venice och Santa Monica och idag åker mina kära vänner uppåt. Tiden går så fort när man har trevligt, men vi ses ju faktiskt ganska snart igen i Stockholm.
Jag ska provrida en häst idag som jag kanske ska rida en gång i veckan, Demon är ju inte ridbar på flera månader och jag har inte ridit på två månader.
I övermorgon har vi fyra årig bröllopsdag! Ska använda A's dator senare och sätta upp några bilder. Jag tycker själv att det är roligt att titta på bilder när man läser en blogg.

No comments: