Tuesday, June 9, 2009

Tisdag fisdag

Märkligt. Jag skrev ett inlägg häromdagen men det fastande tydligen inte.
Det är superskönt att slippa plugga även och kunna göra vad man vill under sin lediga tid utan att ha dåligt samvete. De goda nyheterna denna vecka är att jag kommer att få se Jocke och company snart och det ska bli jättekul. De kommer lagomt till midsommar och vi kommer att gå på en picknick på lördagen i en park nära oss. Sen ligger det ju massor av barer nära oss, barer som Velvet Margarita, Citizen Smith med mera, med mera.
Kommer att åka till Sverige i sommar, stannar inte så länge även om jag gärna hade gjort det, men två veckor blir det. Exakt datum vet jag i morgon när jag bokar.
Tog en prommis med MS igår, vi skulle faktiskt jogga men MS gjorde illa tån så det gjorde alldeles för ont att springa. Men vi knatade vid Hollywood skylten och det är ju bättre än nada.

No comments: