Thursday, June 25, 2009

4th Anniversary

Red Handsome idag som jag kommer att rida måndagar och torsdagar framöver. Han står nära mig vid Equestrian Center så det ligger inte mer än tio minuter från mig. Vi red lite på en liten allmän arena och sen runt Equestrian Center. Jag känner ju inte till några ridvägar där, så det får bli samma rutt tills jag hittar andra leder. Det är hursomhelst mysigt att bara rida omkring för sig själv. Innan var jag och longerade Demon, har ständigt dåligt samvete att jag bara kan longera och beta honom.

Firar vår bröllopsdag idag, men vi är så himla trista så det enda vi gjort är beställt från våran vegan restaurang runt hörnet, de lagar verkligen god mat. A som är köttätare, äter gärna deras mat, faktiskt föredrar den från många andra ställen. Jag fick även röda rosor, men annars är vi faktiskt inte några storfirare av något slag. Jag tycker det är roligt att bli uppvaktad, men så viktigt är det inte. Fast blommor är kul att få nån gång, det ska ju erkännas.

No comments: