Tuesday, June 16, 2009

Toby's in the house

Bara några dagar kvar tills Jocke och gänget kommer. Det ska bli skoj! På fredag är vi bjudna på BBQ till Lars som ska ha lite midsommarfirande, på lördag är det picknick i parken och sen vet jag inte vad vi ska hitta på, det beror ju på vad de vill göra. Men kul ska det bli, jag väntar otåligt!
Toby har kommit hem nu och verkar trivas bra, han älskar verkligen andra hundar och speciellt avgudar han Mr. Snuggles som inte är lika glad över det. Snuggles är lite sur över att det kommit en till vovve hit, men de kommer bra överens och har tom sovit tillsammans på soffan.
Igår var Malin till stallet så det innebär att jag hade en halvledig morgon, vilket är skönt. Stackars Demon har stått i två månader, jag longerar ju honom men han har inte blivit riden och det måste vara otroligt tråkigt att bara bli lite longerad och få beta och det är allt. Kan ju inte ens släppa ut honom eftersom jag inte vill att han blir galen i hagen och gör illa sig.
Ska hoppa i duschen nu och käka nåt lite snabbt innan jag går upp och jobbar.

No comments: