Thursday, June 18, 2009

Tomorrow, tomorrow I love you tomorrow

Försov mig i morse, men det är väl kanske inte så konstigt - jag har sovit lite dåligt senaste nätterna och vaknat vid tre-fyra och varit vaken nån timme.
Longerade Demon i morse, gjorde lite ärenden som IKEA och Target,städat lite men ska fortsätta imorn. Det är svårt att hålla rent när man bor litet. Jag ska ialla fall så smått gå igenom våra förråd och göra mig av med grejer vi inte behöver eller använder.
Imorron far vi alltså finbesök, det ska bli så kul, så kul. Hade hoppats att de dyker upp på e.m men det verkar inte bli så. Jag och A åker nog till Lars på bbq och möter upp med dem när de är färdigduschade etc. De ska alltså inte bo hos oss utan på ett hotell i närheten. Vi har ialla fall haft jättefint väder senaste dagarna och jag hoppas det håller i sig.
Tänk vad mina sommarplaner ändrades drastiskt. Eller drastiskt är väl kanske att ta i, men ja- de ändades ialla fall. Skulle passa på att rida ordentligt och komma i form igen, men de planerna raserades ju i och med Demons seedy toe. Sen skulle jag ta en matteklass så jag är klar med den till julen, men nej - det gick ju inte heller för klasserna blev cancellerade. Skulle inte till Sverige, men det ska jag ju nu, det är ju en glad nyhet ialla fall!
Bredvid mig ligger Toby och snarkar, och det ska nog jag göra också..Natti natti!

No comments: