Sunday, November 2, 2008

Pluggande

Sitter och pluggar, det går sådär, jag hittar hela tiden andra saker att göra på nätet.
Till exempel: läsa andras bloggar, en jätterolig sysselsättning, nästan som att läsa nån annans dagbok.
Läsa tidningar på nätet även om jag föredrar riktiga pappers tidningar. Men de svenska tidningarna kan jag ju inte läsa "på riktigt."
Läser på olika forum, gärna hästforum.
Surfar in på Craigslist.org
Bläddrar i svenska tidningar jag fått av Linn.
Bläddrar i amerikanska tidningar.
Läser lite förstrött i min skolbok, fortsätter surfa.
Hmmm....Och vi har prov i morn.

1 comment:

rewdboy said...

asså...du måste hjälpa mig med en grej. jag har jobbat med webb och internet i ca 8 år nu och jag fattar fan inte vad craigslist är för nåt?!! kan du berätta vad i häcklefjäll det är för nåt? pleeeeease!