Saturday, November 1, 2008

Bilder bilder bilder

Igår spenderade jag tre och en halv timme i fotolabbet - snablars vad kul det år att framkalla och fixa och dona och prova sig fram! Jag tappade ju lite intresset när vi aldrig fick börja framkalla eftersom det byggdes om så långt in på terminen, men nu har vi börjat och det är såå kul.
Lite läskigt är det när det varit så många rån i närheten av, och även på campus, så när jag åker dit om kvällarna så tar jag numera bara med mig det allra nödvändigaste och min fulaste väska "utifall att."
Longerade en vild Demon idag eftersom det regnade och blåste. Gjorde lite ärenden i Hollywood och ska nu plugga... Prov på måndag.

1 comment:

Anonymous said...

svar: Jag tror det är 3år om du fått kortet för att du är gift med en amerikan (och det är så jag fick mitt kort). Om du fått kortet på nåt annat vis (genom jobb.etc) så måste du ha det i 5år.