Sunday, November 23, 2008

Hej hå

Igår somnade jag halv åtta(!!!) och vaknade till vid fem för att sova vidare till halv nio - jag antar att jag behövde min skönhetssömn ha ha!
Det hade försenade Halloweentävlingar och lekar i stallet mittemot vårt och det var så mycket tjo och tjim att jag inte red - dessutom var där några åsnor och minihästar och de har en tendens att freaka ut hästarna så jag sket i att rida idag utan släppte bara ut mister idag. Han levde rövare i hagen så det var nog lika bra det.
Filmat A's andra film i helgen, sanna mina ord, it's a weird one, men jag har skrattat gott åt den hela helgen. Få se hur ni gillar den när jag laddar upp den här!
Det blir en kort arbets- och skolvecka för det är Thanksgiving på torsdag. Få se om vi firar den hos A's morbror..

1 comment:

Anonymous said...

Vi hade sån tur att dom hade en hel pall med must kvar på IKEA. Förra året va de slut innan december, så ja köpte på mig 5st + 5 ja har hemma redan :) Ja brukar köpa saltgodis på world market.. mmmm.