Friday, November 21, 2008

Jaaa, det är helg!

Så är arbetsveckan till ända, tack och lov! Jag har stigit upp tidigt om mornarna och stupat i säng sent på kvällarna, men det är ok. Jag tycker skolan är kul och sen har jag ju semestern att se fram emot.
Nu är det klart att jag och Demon flyttar; den sjunde december sker det. Den dagen är det Sweas jultjosan, basar eller vad man ska kalla det. jag skulle egentligen ha volonterat på den men inser att jag inte hinner.
Var på Rainbow igår och käkade middag med Linn, Tina, Jessica och MS, det var trevligt. Lite pizza och öl och people watching, alltid kul. Bla såg vi en hiskelig varelse med stort grått burrigt hår,ungefär som att han skulle stoppat fingret i kontakten och fått en liten elchock. Påminde lite om den där galne gubben i Back to the Future, vad han nu heter.

1 comment:

Anonymous said...

svar: Jag har varit på deras julmarknad en ggn.. va inte så mycke att hänga i granen om ja ska va ärlig :/ Så ja har inte vari där nå mer efter det.. Ska du dit?! Och ska du hem över jul..?? Va rolit isf :)