Tuesday, November 25, 2008

25 November

Ska bli skönt med en extra dag ledigt på torsdag ( Thanksgiving), känner att jag behöver det men kanske mest för att komma i kapp med min engelska online klass som jag är lite efter med. Ska bli spännande att se vad jag får i betyg i den klassen, jag offended kärringjäveln helt klart med en av mina uppsatser vilket var väldigt tydligt. Men hennes personliga åsikter ska ju inte styra hur mina betyg blir...Men det trot jag de gör. Jag hittade ju nämligen rateyourprofessor.com efter att jag redan hade henne som professor och man varnas att ta henne...Jag kommer att skriva en dålig referering av henne jag också, hon är helt väck!

Det är ju inte långt kvar alls i skolan,jag kommer ju dessutom att göra några av mina finals tidigare eftersom jag åker på onsdagen innan vi slutar skolan. Fatta att jag har semester i TRE OCH EN HALV VECKA!! Jag vet att det inte är något att hojta över när man bor i Sverige och får fem-sex veckor, men fram till nu har jag bara haft två veckors semester och en vecka extra gör faktiskt väldigt mycket!

En kul grej är att jag hittade en gammal kompis som jag umgicks med kring -94 på en svensk hemsida för folk i LA. Vi ska träffas nästa vecka och kanske gå på Swea (svensk julbasar med Lucia firande ) tillsammans.

1 comment:

Digidiva said...

När kommer du, när kommer du, när kommer du, när kommer du???? :-)