Thursday, July 10, 2008

Talk to me baby aha-aha

Var och kakade med Linnsan ikvall och fick aven traffa lilla Saga, drygt en månad. Ja hon ar ju sot som socker, som en liten docka! 
Nar vi var pa restaurangen sa gick jag på toa och nar jag kom darifrån var det folkfritt så jag lade av en stor rap och naturligtvis kom det ju en kille runt hornet precis då. Hmm, jobbigt. Jag låtsades som ingenting och gick med sjalvsakra steg tillbaka till vårt bord. Eller, ja, jag gick tillbaka till vårt bord.
Snart ar det heeeelg, vad skont! Borde se till att gå ut men nar man bor i hillsen ar det latt att man blir lat for då måste man ta taxi ut och vad hander om man vill gå på flera stallen eller inte riktigt vet eller..Ja det ar både plus och minus med det. Skont att det inte ar så mycket trafik och samtidigt trist att man inte har lite affarer eller pubar i narheten. Sen den 1:a juli ar det forresten lag på att man måste ha hands-free nar man pratar i telefon i bilen annars åker man på boter. 

1 comment:

rewdboy said...

va? tjejer rapar väl inte?