Wednesday, July 9, 2008

Onsdagen den 9 juli 9.01 pm

Imorgon ska jag gora något så himla mysigt som att gå till tandlakaren. Hammaslaakari som mamma skulle saga. Jag har ett hål i tanden dessutom, huga. Fast nufortiden ar det ju inte som det var nar vi var barn och man fick en halvmeterlång spruta i kaften.
I sondags var jag med Maria och Gayle och kakade lunch, sen tog Maria med mig till Middle Ranch dit hon ska flytta hennes hast Russell om några månader. Valdigt fint stalle, många hagar och ridbanor och grasmattor som hastarna kan beta på. Jag gillar ju vårat stalle, men ridbanan hade kunnat vara battre. Och det hade kunnat finnas några hagar med gras i...
På måndag kommer A's dotter igen, hon ska vara hos oss några dagar innan farmor och farfar hamtar upp henne till Oregon, sen kommer hon ner igen en och en halv vecka.
Japp. Det var det.



No comments: