Wednesday, July 23, 2008

Make me up




Bas- I.D Bare Mineralpuder
Rouge - Nars Orgasm
Solpuder - Mac
Ogonskuggor - Nude plus svart,mina ar ett marke som heter Grimas som jag har i mitt kit
Kajal -Too Faced Lava Matte Superblack eyeliner
Eyeliner ( massor!!) - Smashbox som man målar med pensel
Mascara -Mac Zoomlash
Lappstift - Mac Viva Glam gloss som jag "bitit av" med papper, tycker det inte passar med glansiga lappar till så starka ogon - eller det kan vara fint, men jag var inte på humor for det -, plus Chanel Nude lappenna

Åsså en snygg pose for kameran!! ;-)

4 comments:

Anonymous said...

TACK snälla:)

Vilka härliga bilder:)

Digidiva said...

WOW! Sicken pingla. Om jag köper alla de däringa grejerna lovar du att jag blir lika snygg som du då...?

Anonymous said...

Härlig makeup

Anonymous said...

Jag läser ofta i tema om områden som jag vill veta mer om från olika vinklar. Kul och bildande. Men gillar att läsa om skönhet och makeup med :)