Wednesday, July 16, 2008

Home Alone

A och dottern som kom i måndags ar på vag till Oregon till hans foraldrar. De akte fem i morse vilket innebar att aven jag steg upp den tiden ( en timma senare an normalt så ingen big deal). Jag har inte varit ensam hemma på jag vet inte hur lange, så det kommer att vara ganska skont, måste jag erkanna! Jag har surfat lite på natet, dricker kaffe och ska snart ivag till El Stallo. Innan det ska jag titta till några katter som vi kattsitter for våra grannar.
Måste boka tid for klippning så det inte blir som i hostas då jag klippte av mig håret for det var så livlost och trist och risigt efter alla fargningar och inte nog klipningar. Jag har svårt med frisorer; hittar aldrig en som jag trivs med och sen nar det narmar sig for klippning så kan jag inte bara ringa upp nån och boka tid utan måste leta ny frisor. Visst, jag ar overtygad om att jag kan hitta en suveran frisor for ratt pris, men jag har inte råd att betala flera hundra dollar for en klippning, tyvarr.

No comments: