Friday, August 13, 2010

Freedag

I förrgår kom Karin från Sverige, himla skoj! Igår kom hennes två vänner som har flyttat hit från Stockholm, och de åkte till veas i morse. Jag kunde inte åka - jobbar. Får bli en annan gång. De käkade på Rainbow igår men jag var så himla trött för jag har sovit lite dåligt hela veckan så jag pallade inte. Men Karin ska ju vara här en månad, så vi hinner ju!

Jag hjälper Eva med hennes website till Special Spirit, den är inte klar än, men om ni vill kika på den kan ni hitta den här. Men som sagt, den är inte klar ännu.

Annars är det inte mycket som hänt faktiskt. Har bara sprungit en dag denna veckan så jag får pallra mig ut igen ikväll tror jag. Har inte speciella planer för helgen, jobbar, ska på en protest, göra smycken - smyckesgalen som jag blivit!
Nu ska jag slänga i linserna, avsluta mitt kaffe och dra iväg och skjutsa Andy och sen jobba.

No comments: