Thursday, August 19, 2010

Go kväll

Väldigt varmt här just nu, jag har inte pallat springa den här veckan -sist jag sprang var förra veckan, istället har jag bara ätit en massa onyttigt som dill och gräslökschips som Kvastis hade med sig.
Vad har jag annars gjort? Inte så mkt faktiskt, har varit en lugn vecka, Ali kom över häromkvällen och det är väl i princip det enda som hänt. Kvastis har sovit över hos sina polare som flyttat hit, men hon kommer hit ikväll och stannar helgen ialla fall. Ska försöka tvinga mig ut imorn och gå ut med dem, har ju inte gått ut alls, tråkmåns som jag är.
Stallet hade lekdag i helgen och målardag, hindrena har blivit nymålade och fått ny design, en mur har vi nu tex.
Goundie, 16-åringen, mår inte så bra och jag hoppas att det inte är nåt allvarligt. Hon har ju kidney failure och A ska ta henne till veterinären imorgon. Hon kan inte gå på toa, eller äta eller dricka. Vet inte vad det är som pågår, men hon mår inte bra. Det började ikväll, innan idag mådde hon fint. Usch, jobbigt när djur inte mår bra, de kan ju inte tala om vad det är som är fel.
Hoppas vi kan boka resa till Sverige under helgen, hade varit kul och skönt att ha den spikad. dessutom går ju alla priser upp så man vill ju boka så snart som möjligt.

No comments: