Saturday, August 7, 2010

En bra lördag

Det har varit en bra lördag hittills. Vaknade av mig själv klockan sju, drack kaffe och kollade mail och läste tidningar på nätet innan jag gick upp och jobbade. Andy red och jag redigerade ranchens webbsida under tiden, den är inte helt klar än så jag postar den när den är klar. Käkade lunch med MS på Vegan Lotus, helt underbart som vanligt. Köpte en del beads, pärlor, till min nya hobby, nördig som jag är. Protesterade sedan utanför Puppy and me, som säljer hundar från puppymills, fabriker. Cirka fem miljoner djur i pounds, vet inte vad man översätter det till svenska, dör varje år eftersom det inte finns nog med hem för alla djur. Uppfödare och andra som föder upp djur enkomt för vinning skull bidrar till massmördandet av oskyldiga djur som dödas enbart för att de är hemlösa. Folk måste dessutom sterilisera sina djur, vi måste få ett stopp på det onödiga dödandet av oskyldiga djur. För mer info, läs här!

Kollar nu på LA Ink på teve, har inte ett det på flera år men det är ganska intressant. Shopen ligger i Hollywood, bara några minuter härifrån.

Well, well...Ska göra lite te nu...

No comments: