Wednesday, August 4, 2010

Onsdagstjosan

Har haft Ali över på middag. Skulle köpa pärlor innan på en affär i Sherman Oaks men de hade hunnit stänga, men däremot hittade jag en top på rea på en affär bredvid. Så det var ju trevligt!
Kollar på Work of Art på Bravo, gillar den serien, det är intressant att titta på serier där talang spelar roll, och inte utseende eller hur dum i huvet man är... Artister gör olika projekt och bedöms efter deras verk.
Har kollat en hel del på teve senaste tiden, när jag har skola gör jag ju inte det dessmer. Väntar på att Dexter ska börja! Sen så kan jag ju inte låta bli att kolla på alla vidriga Real Housewives of...Teveserien som Hollywoodfruar är inspirerad av.
Kommer att boka Sverige resan till helgen tror jag, får se om A kommer att följa med eller om han jobbar. I vilket fall som helst så måste jag hem, det är över ett år sen jag var hemma. Julen är ju en underbar tid att vara hemma, när jag är här kan jag inte säga att jag har speciella julkänslor.
Min kompis Karin kommer hit nästa vecka, det ska bli skoj! Hon var ju här i april så det var inte så länge sen vi sågs, men det ska bli kul kul!!
Nu ska jag kolla sista minutrarna av Work of Art och så sen slagga. Natti natti!

No comments: