Tuesday, August 24, 2010

Tisdag





Vi var på Rainbow i fredags vilket var himla trevligt, och i söndags var vi på BBQ hos Rikard. Annars har det varit ganska lugnt, Karin är ute och gör stan. På lördag är det nån slags rockfestival på Sunset som Karin och brudarna ska gå på, men jag kommer nog inte att gå. A är up north med doktorn och jobbar, så jag är gräsänkling - är det det det heter?
Skulle gått på bio med Ali och sett Eat Pray Love ikväll, men sen så visade det sig att hon måste jobba så det gick inte.
Min kompis Jon från skoltidingen kom till stallet i morse, han vill väldigt gärna lära sig om hästar och att rida, så han kommer att volontera för Evas program (för autistiska barn). Det fick han göra idag redan, så han ledde glatt omkring en liten knatte när jag åkte därifrån.
Annars är allt som vanligt, väldigt varmt men jag måste tvinga mig iväg och springa ikväll- har inte sprungit på två veckor!

No comments: